Hverdagsmagi og mestringsglede

• Vi har laget bok for hverdagsmagi og mestringsglede, men har ikke skrevet noe i den.. det er tanken som teller. 😊
  • Humor og latter på jobb, både blant barn og voksne.
  • Vi blir så glade når det er glass i dørene slik at vi kan se juletreet til Marihaugen.
  • Det er så bra at Siristuen blir med og går rundt juletreet sammen med oss.
  • Et barn som er syk var så lei seg fordi det er i dag vi skal vekke nissen, vi lovte å sende bilder av vekkingen, godt foreldresamarbeid og barnestemmen blir hørt.
  • Koselig stemning i lufta på jobb, det er førjulstid og mye koselig som skjer.
  • «Æ blir så glad for å sje juletreet, åsså så glad for å sje dæ (et barn til en voksen).
  • Skulle trekke hvem som skulle ha med bamsen, den minste på avd. trakk lappen, alle klappet og ble så glad for at han også fikk ha med bamsen.
  • Bra stemning på huset.
  • God stemning og mye kos for tiden.
  • Vi har fått det så fint på avdelingen, koselig å komme på jobb.
  • Et barn blir spurt: hva skal jeg si til foreldrene på samtale. Si at jeg har det bra på barnehagen.
  • Foreldrene er så fornøyd på foreldresamtalene, de har ikke noe negativt å komme til oss.
  • Jeg har fått en vekker på måten man ser barn og foreldre på, barnet strever litt og jeg var ikke klar over at det var noe som var sårt for barnet og foreldrene, jeg trodde de ikke tenkte noe over det.
  • Vi hos oss er veldig fornøyd med at det er trivsel på avdelingen, moralen er at vi spiller hverandre god.
  • Gikk gjennom lysglimtboksen på avdelingsmøte, mange fine meldinger til hverandre.
  • Vikar hos oss fikk barna til å bli med opp å danse når vi sang sanger på avdelingen.
  • Veldig god fremgang på et barn som holder på å slutte med bleie, ser mestingsgleden til barnet første gang det gikk på do i barnehagen.
  • Snekkerne som har vært her for å skifte dører er meget fornøyde med hvordan vi har det hos oss m.t.p. å ta hensyn til hverandre, samarbeide og kommunisere slik at det går an for både dem og oss å gjøre jobben.