Hverdagsmagi og mestringsglede

Vi er på jakt etter hverdagsmagi og mestringsglede, her er noe av det siste vi har funnet.

Tre barn lekte frisør sammen, ett av barna var ekstra inkluderende og sa at alle fikk være med. Godt å se at barna inkluderer hverandre.

Et barn hadde gått på ski bare en gang før, barnet hadde utrolig med pågangsmot, ga ikke opp, selv om det ble knall og fall, ståpåvilje og mestringsglede når barnet klarte å gi framover på ski.

Et barn klemmer på magen til en av de voksne og spør: «Du…… holder det på å vokse frem en pupp her også til deg»?

Siristuen, de største barna er blitt ivrige etter å gå på do, mestringsglede!

Hver dag kommer voksne fra Fredrikkefryd ned til Marihaugen på besøk, det er arti å få besøk!

Flere barn fra Siristuen går ned trappa, og de største går først, når de kommer ned står de og heier på de yngste som kommer etter dem, heia heia!

Barnas glede med fastelavensbakst.

Gleden ved å se nye vennskap utvikles.

Mestringsglede når barna hoppet på stormadrassen, de lærte hverandre triks.